Zwroty i problemy z zamówieniem
- Problemy z zamówieniem: Jeśli masz problemy z zamówieniem i przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji, najlepiej zebrać wszystkie informacje, w tym zdjęcia, zrzuty ekranu oraz numer zamówienia i skontaktuj się z nami, odpowiadamy zawsze w mniej niż 24 godziny. ArdusimpleGwarancja na Produkt obowiązuje przez okres 2 lat od daty dostawy w przypadku wszelkich udowodnionych wad wynikających ze złego materiału lub złego wykonania ArduSimple.
- Powrotna polisa: Zamawiasz bezpośrednio z fabryki i otrzymujesz najlepszą cenę. Montujemy, konfigurujemy i pakujemy Twoje zamówienie indywidualnie po zakupie. Standardowe warunki zwrotu detalicznego są dostępne u naszych globalnych dystrybutorów Mouser i Digikey, którzy mają w magazynie nasze wstępnie skonfigurowane i wstępnie zapakowane produkty. W przypadku, gdy Klient chce zwrócić zamówienie bez gwarancji lub roszczeń z tytułu kontroli przychodzącej, Klient zgadza się zapłacić opłatę za ponowne przyjęcie towaru w wysokości 26€ / 30$, plus opłatę za ponowne testowanie i obsługę, która może wynieść do 50% ceny produktu, w zależności od stanu materiału i miejsca zwrotu. Zwroty tego typu będą akceptowane tylko do 30 dni od daty dostawy. Wysyłka zwróconych produktów do ArduSimple magazyn odbywa się na odpowiedzialność i koszt Klienta. Produkty można zwrócić wyłącznie po otrzymaniu numeru autoryzacyjnego, o który można poprosić pod adresem info@ardusimple.com. Zwrotowi podlegają wyłącznie przesyłki nieotwarte, w oryginalnym opakowaniu. W przypadku produktów sprzedawanych na podstawie zamówienia zakupu Non‑Cancellable, Non‑Returnable (NCNR) zwrot nie jest możliwy.