Zwroty i problemy z zamówieniem
- Problemy z zamówieniem: Jeśli masz problemy z zamówieniem i przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji, najlepiej zebrać wszystkie informacje, w tym zdjęcia, zrzuty ekranu oraz numer zamówienia i skontaktuj się z nami, odpowiadamy zawsze w mniej niż 24 godziny. ArdusimpleGwarancja na Produkt obowiązuje przez okres 2 lat od daty dostawy w przypadku wszelkich udowodnionych wad wynikających ze złego materiału lub złego wykonania ArduSimple.
- Powrotna polisa: W przypadku, gdy Klient chce zwrócić przesyłkę bez jakichkolwiek reklamacji gwarancyjnych lub przychodzących reklamacji, Klient zobowiązuje się do uiszczenia opłaty manipulacyjnej w wysokości 50% ceny Produktu. Zwroty tego typu będą przyjmowane tylko do 30 dni od daty dostawy. Wysyłka dla przesyłek zwróconych do ArduSimple magazyn odbywa się na odpowiedzialność i koszt Klienta. Produkty można zwrócić wyłącznie po otrzymaniu numeru autoryzacyjnego, o który można poprosić pod adresem info@ardusimple.com. Zwrotowi podlegają wyłącznie przesyłki nieotwarte, w oryginalnym opakowaniu. Produkty sprzedane w ramach zamówienia bez możliwości odwołania i zwrotu (NCNR) nie podlegają zwrotowi.